Serviceafdelingen hos Obyg bevæger sig inden for en bred palet af opgaver. Dette indebærer alt fra mindre vedligeholdelses- eller renoveringsprojekter til større, faste rammeaftaler med professionelle bygherre og offentlige institutioner. Derudover løser vi også om- eller tilbygninger, store som små, for professionelle bygherre, institutioner samt erhvervsvirksomheder. Dertil påtages der også opgaveløsning af mere special karakter inden for snedkerfaget, med udgangspunkt i egne snedkere og tilhørende værksted. Med egenproduktion inden for tømrer- og murerfaget samt tværfaglige, langvarige forhold til samarbejdspartnere, beskæftiger serviceafdelingen sig med alle typer af serviceopgaver. Gennem tiderne har vi nøje udvalgt de rigtige håndværkere, så vi i dag stiller med en af Fyns største sammensætninger af specialiserede fagfolk; kombineret med 30 fuldt, udstyrede servicevogne, kan vi løse din næste opgave inden for drift og vedligehold. Serviceafdelingen beskæftiger sig primært på Fyn men servicerer også kunder over hele landet.
Byggebranchen indeholder stolte traditioner, men dette skal ikke afholde os fra at være digitalt effektiviseret. Derfor har vi implementeret digitale platforme til styring, administrering og kommunikation på projekter og serviceopgaver, som har til formål at sikre os et gnidningsfrit samarbejde mellem partnere og kunder. På denne måde kan vi bruge samtlige ressourcer på bedst mulig vis, nemlig byggeriet. Det betyder, at man som kunde altid modtager digital dokumentation vedrørende kvalitetssikring samt drift- og vedligeholdsmanualer.